Regulamin
REGULAMIN HOTELOWY
Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.
§1
1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
2. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00, kończy zaś o godz. 12.00 dnia następnego.
§2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okresem wskazanym w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§3
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 8.00 do godz. 22.00
3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
§4
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
a) Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa.
b) Bezpiecznego pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu.
c) Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez hotel.
d) Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
e) Sprawną pod względem technicznym usługę. W przypadku wystąpienia usterek, któr nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości, zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
§5
Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a) Udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą.
b) Budzenie o wyznaczonej godzinie.
c) Przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w hotelu.
d) Przechowywanie bagażu; hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.
e) Dokonywanie rezerwacji w innych hotelach.
§6
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy pozostawionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 852 Kodeksu Cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Hotel prowadzi parking dozorowany niestrzeżony. W związku z tym hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, czy utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
§7
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócić spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która naruszą tę zasadę.
3. Gość hotelowy może zostać usunięty z hotelu przez służby porządkowe w przypadkach:
a) Nieodpowiedniego zachowania.
b) Użycia siły wobec pracowników hotelu i Gości hotelowych.
c) Zakłócaniu porządku i ciszy nocnej pozostałych Gości hotelowych.
d) Nieopłacenia pobytu w wyznaczonym terminie.
1. Każdorazowo, opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, w pokojach hotelowych zabronione jest używanie grzałeki innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia pokoju.
4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest palenie papierosów i używanie otwartego ognia na terenie całego hotelu.
§9
Przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym, będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
§10
Oferujemy Państwu usługi pralni hotelowej. Realizacja prania do 48 godzin. Hotel nie realizuje usług w zakresie prania odzieży ze skóry, zamszu i futer, a także prania chemicznego. Cennik pralni dostępny jest w recepcji.
§11
Goście hotelowi mogą odpłatnie korzystać z basenu, jacuzzi, oraz saun w godzinach otwarcia i dostępności. Prosimy o wcześniejsze sprawdzanie dostępności na naszej stronie internetowej: https://hotel-majewski.pl/ Goście hotelowi mogą odpłatnie korzystać z siłowni w godzinach otwarcia i dostępności.
§12
Ze względu na możliwość dużego obłożenia restauracji prosimy o wcześniejszą rezerwację stolika.
Ze względu na możliwość dużego obłożenia kręgielni prosimy o wcześniejszą rezerwację toru bowlingowego.
Życzymy przyjemnego pobytu !
Dyrekcja Hotelu Majewski
INFORMATOR HOTELOWY
We wszystkich sprawach niewymienionych w spisie, prosimy skontaktować się z RECEPCJĄ HOTELU - tel. 217
APTECZKA PIERWSZEJ POMOCY
Znajduje się w recepcji (tel. 217)
BAGAŻ/PRZECHOWALNIA BAGAŻU
Recepcja (tel. 217)
BANKIETY
Zamówienia przyjmuje restauracja (tel. 214)
BEZPIECZEŃSTWO (tel. 217)
Hotel Majewski jest monitorowany 24 godz. na dobę
BUDZENIE
Prosimy o kontakt z recepcją (tel. 217)
DODATKOWA POŚCIEL, RĘCZNIKI
Prosimy o kontakt z recepcją (tel. 217)
FAX
Prosimy o kontakt z recepcją (tel. 217)
INTERNET (tel. 217)
Przewodowy (przewód dostępny w recepcji)
Bezprzewodowy Wi-fi, hasło: hotel125
KARTY KREDYTOWE
Akceptujemy płatności następującymi kartami kredytowymi:
American Express, Visa, Euro Card, JCB, Maestro
RESTAURACJA (tel. 214)
Zapraszamy do naszej restauracji:
Czynna: kuchnia czynna:
poniedziałek - piątek: 14:00 - 22:00 14:00 - 21:00
sobota: 14:00 - 24:00 14:00 - 23:00
niedziela: 12:00 - 20:00 12:00 - 19:00
Zastrzegamy sobie prawo do zamknięcia restauracji o godz. 23:00 w przypadku braku klientów!!!
KRĘGIELNIA, BILARD (tel. 211)
Znajduje się na parterze w klubie
Czynna:
poniedziałek - czwartek: 14:00 - 22:00
piątek - sobota: 14:00 - 24:00
niedziela: 12:00 - 20:00
DRINK-BAR (tel. 211)
Czynny:
poniedziałek - piątek: 14:00 - 22:00
sobota: 14:00 - 24:00
niedziela: 12:00 - 20:00
Zastrzegamy sobie prawo do zamknięcia restauracji o godz. 23:00 w przypadku braku klientów!!!
KLUB NOCNY (tel. 211)
poniedziałek - piątek: 14:00 - 22:00
sobota: 14:00 - 24:00
niedziela: 12:00 - 20:00
Zastrzegamy sobie prawo do zamknięcia restauracji o godz. 23:00 w przypadku braku klientów!!!
ROOM SERVICE (tel. 211)
Pozostaje do Państwa dyspozycji w godz. 14.00 - 24.00
opłata dodatkowa w wysokości 20 zł
SPA & WELLNESS (tel. 310,311)
BASEN: SAUNY:
SIŁOWNIA (tel. 212)
LEKARZ
Prosimy o kontakt z recepcją (tel. 217)
LISTY, PRZESYŁKI
Są przechowywane i wysyłane z recepcji
ŁÓŻECZKO DLA DZIECKA
Prosimy o kontakt z recepcją (tel. 217)
PARKING
Znajduje się przy hotelu (monitorowany)
SPRZĄTANIE W POKOJU
Prosimy o kontakt z recepcją (tel. 217)
PRASOWANIE
Żelazko i deska do prasowania znajdują się w recepcji.
Prosimy o kontakt z recepcją (tel. 217)
PRANIE
Prosimy o kontakt z recepcją (tel. 217)
ZWIERZĘTA
Zakaz wprowadzania zwierząt
ROZMOWY MIĘDZYMIASTOWE I MIĘDZYNARODOWE
W celu uzyskania połączenia z numerami zewnętrznymi prosimy o kontakt z recepcją (tel. 217)
RZECZY ZAGUBIONE
Prosimy o kontakt z recepcją (tel. 217)
SPRZĄTANIE POKOJU
Pościel w pokoju wymieniana jest w trzeciej dobie hotelowej, natomiast sprzątanie pokoju odbywa się na prośbę Gościa poprzez wywieszenie zawieszki po zewnętrznej stronie drzwi pokojowych.
Ręczniki wymieniane są codziennie
STACJA BENZYNOWA
Informacji udziela recepcja (tel. 217)
ŚNIADANIA
Śniadania wydawane są w sali śniadań
na pierwszym piętrze w godz. 07:00 - 10:00
TAXI
Prosimy zwrócić się do recepcji (tel. 217)
TELEFONY
Numery telefonów pokoi odpowiadają numerom pokoi
INFORMACJA PRZECIWPOŻAROWA
W przypadku zauważenia ognia lub dymu prosimy:
1. Natychmiast powiadomić recepcję (tel. 217)
2. Podać wyraźnie numer pokoju oraz opisać miejsce i rodzaj zagrożenia.
3. Ściśle stosować się do poleceń personelu hotelowego i strażaków, jeśli są oni na miejscu akcji.
4. Nie używać wind.
Personel hotelowy jest przeszkolony w zakresie ochrony przeciwpożarowej.